God torsdagskveld!

Jeg er skikkelig glad i dag. Mest fordi i morgen kommer mamma, pappa og brødrene mine til Florida og skal være her til 9.februar. Har søkt om fridager fra skolen 8 av dagene, så skal bli veldig godt å få være mye sammen med familien min, og bare kose meg. Dette er noe jeg har sett frem til helt siden i høst. Ekstra godt skal det bli, i og med at jeg ikke fikk så god tid hjemme i Norge i jula. Så i morgen blir det å troppe opp foran døra ut fra Customs på Sanford International Airport og ønske familien min velkommen🙂

Skolen går greit, selv om jeg sliter en del for tiden med Stage III. Instrumentflyving. Det er veldig gøy, men jeg er litt frustrert fordi jeg får ikke alt til 110% og det irriterer meg litt. Selv om jeg kunne lett ha holdt 2 timers foredrag om instrument approaches, så får jeg det ikke helt til i flyet. Satser på at det løsner snart. Skal ha ground work i morgen ettermiddag med instruktøren min, review flight til onsdag neste uke og forhåpentligvis Stage III på torsdag. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er jeg ikke får helt til, fordi det varierer fra flight til flight. Noe jeg får til en flight, gjør jeg helt galt den neste flighten. Utrolig irriterende. Har snakket med en del instruktører da, og de har sagt at det var Stage III de slet mest med også, så det er jo på sett og vis litt betryggende. Instruktøren min mener jeg setter for høye krav til meg selv, men jeg føler egentlig ikke det, ikke mer enn nødvendig i alle fall. Jeg vil jo gjøre det bra, har ikke lyst til å faile noen av Stage-flightene.

The Wing

 

N489DA eller Connection 420

Uansett, nå skal jeg ta en dusj, og så gå og legge meg. Jeg blir veldig sliten av å fly, konsentrasjonen på topp i flere timer i strekk uten mulighet for pause sliter meg rett og slett ut. Men det er jo så gøy å fly! Jaja, får bare holde ut🙂

Ha en god natt alle sammen, det skal i allefall jeg ha. Mulig det ikke blir så mye oppdateringer under familiens opphold her, men planen vår er i alle fall å være i Orlando frem til neste helg, før vi reiser over til Mexico Gulf-kysten (Fort Myers, Cape Coral, Sanibel) for ferie og besøke venner av familien.

Vi snakkes🙂

– Cecilie

 

 

Posted on January 28, 2011, in blog. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. maria Sandslett

    Stå på Cecilie😀 Du får det nok til etterhvert: ) Å fly skal jo være litt vanskelig i starten siden det er en stor oppgave og mye man skal kunne. Jeg er stolt av deg uansett : ) Kos deg masse med familien din på besøk! Jeg savner deg hver dag, og tenker ofte på hvor gøy vi hadde det på Fridays i sommer : )

Leave a Reply

