God jul!

God jul, alle sammen! Jeg er for tiden hjemme i Norge på en liten juleferie. Jeg kom hit torsdag kveld, og skal dra tilbake til Florida mandag morgen, altså tredje juledag. Med temperaturer på rundt minust tjue celcius i Arendal, kan jeg ikke legge skjul på at det skal bli godt med varmegrader igjen til uka.🙂

Julaften tilbragte vi hos mormor og morfar i Tvedestrand sammen med tante, onkel og kusiner og fetter. Det var veldig koselig, og godt med god, tradisjonell mat.

I dag hadde vi besøk av de samme folkene som vi tilbragte julaften med, men i dag stod det kalkun på menyen, i stedet for ribbe som i går. Tok meg en tur til Arendal sentrum etter at gjestene hadde dratt, og møtte noen venninner som var veldig hyggelig. Ellers var det kaldt, glatt og litt småkjipt, sånn som Arendal ofte er om vinteren. Klamt og svett på Sjøboden eller hva nå det utestedet heter for tiden.😛

Nå ligger jeg i senga med hunden min, og skal snart sove, selv om jeg egentlig ikke er spesielt trøtt. Jaja. Jeg får vel prøve å sove litt, før jeg i morgen skal gå på ski med mamma og hunden min hos besteforeldrene mine i Tvedestrand, før det blir nok et familieselskap på ettermiddagen, men denne gangen med pappas side av familien.

Legger ved et par bilder jeg har tatt i jula:

Posted on December 26, 2010, in blog. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

