Florida er et rart sted

I går var Marco (halvt dansk, halvt italiensk) på Seminole Town Mall, som hadde et greit utvalg av butikker. Vi måtte ta bussen dit, ettersom ingen av oss foreløpig har bil. Bussjåføren charget meg voksenbillett, men sa til Marco at han kunne se ut som et barn så han fikk lov å kjøpe barnebillet. Haha, what? Gutten er jo 20!

På kjøpesenteret skulle jeg finne meg en bikini, men i ALLE butikkene (Pacsun, Hollister, Aeropostale, American Eagle, H&M, Tilley’s og Dillard’s) sa de at de ikke selger svømmeklær lenger fordi det er “out of season” Seriously, the State of Florida? Det kan nevnes at det var over 30 grader midt på dagen i går. Celcius, altså.

Da vi skulle hjem, fant vi ikke busstoppet, og det viste seg at jeg hadde printet feil tidstabell og kart over busstoppene, så vi endte opp med å gå her:

Reiseruta vår. Start ved Seminole Towne Center.

Maria kom og hentet oss, og da dro vi på WalMart.

I dag har jeg vært på University of Central Florida campus. UCF og Aerosim har en utvekslingsavtale som sier at internasjonale studenter hos Aerosim skal bli kjent med UCF studenter, og få tilgang til special events. Til fredag skal vi på Halloween party, og neste lørdag skal vi på Homecoming game. UCF er et av USAs største universiteter når det kommer til studentmasse, med et elevtall på over 50 000. Det er noe som sier meg at Homecoming game kommer til å bli helt sykt! Gleder meg!

Etter at vi kom hjem, var det rett i bassenget med Marco og Boo (fra Singapore) for å svømme, spille polo. Nå slapper jeg bare av i leiligheten! Ha en fin uke alle sammen🙂

Posted on October 11, 2010, in blog. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Luksusproblem det der altså :p Ikke akkurat bikinisessong med 30 grader..

    -Brodern

Leave a Reply

