I’m home!

Da var jeg kommet på plass i leiligheten her i Florida. Sanford Landing er virkelig et sted jeg kan bli vant med å kalle hjemme. Stort leilighetskompleks, med badebasseng, treningssenter, volleyballbane, squashbane og tennisbaner. Roommaten min Maria er kjempe hyggelig og jeg er sikker på at dette blir veldig bra. Har eget rom med svææær, høy seng, og et eget bad. Bilder kommer vel en gang, men ikke nå. Haha.

Klokka er kvart på 5 nå, og klokken halv 9 skal jeg bli med Maria bort til skolen og ordne litt praktiske ting, kanskje kjøpe uniform også? Mulig jeg skal ta en discovery flight hos Aerosim også denne uken, I’ll keep you updated!

Det er meldt 26 grader midt på dagen i dag og sol. Hm, skal jeg gå med en brun tanktop og jeans-shorts eller en sommerkjole? Hmmm, skikkelig dilemma! ;p

– Cecilie

Posted on October 6, 2010, in blog. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Jeg hadde satset på sommerkjole. Kos deg masse!

    Klem, Mamma

  2. Ellen Cathrine Bentzen

    Heisan,deilg og komme frem tenker jeg,men du koste deg på flyturen tenker jeg:-)26grader høres deilig ut,skal bli gøy og følge deg på bloggen,klem fra tante:-)

  3. Dette høres bra ut😀❤

  4. Ah, kos deg masse!

  1. Pingback: 2010 in review | Cecilie – en kommende pilot

Leave a Reply

