8 dager igjen..

Jeg må si jeg begynner å bli litt nærvøs før avreise nå. Det nærmer seg med stormskritt, og jeg vet ikke helt hvor godt forberedt jeg er. I dag gikk jeg uansett til innkjøp av vitale ting for tilværelsen min i Florida.

Vakumpose kjøpt på Clas Ohlson til dundynen min. Måtte teste den med en annen dyne - og den funker som bare rakkern!

Sengesett 1 (kreppet bomull) Bildet yter dessverre liten rettferdighet for noen av sengesettene. Fargene er litt sprekere i virkeligheten.

Sengesett 2 (bomull) Det er grønne striper på den og. Virket veldig fresht, synes jeg.

Dagens favoritt. Nydelig blomsterdesign på dette sengesettet fra Princess.

Nå skal det sies jeg at jeg ikke vet hva slags farge det for eksempel er på soverommet mitt i leiligheten, men vi satser på at det ikke blir for gale fargekombinasjoner.

Må pakke ferdig før helgen, fordi på fredag drar jeg til fjells med familien på en hytte i Telemark, og kommer ikke hjem før søndagen. Mandag blir det de siste “på gjensyn” til familie og venner, og tirsdag morgen drar vi til Gardermoen for å rekke flyet som drar 14.45 via Reykjavik til Orlando-Sanford.

Snakkes!

Posted on September 27, 2010, in blog. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Det høres jo deilig ut med 26 grader,må du huske solkrem da:-)skal bli gøy og følge deg på bloggen,klem fra tante:-)

Leave a Reply

