Snakker om sola…

… så skinner den! Jeg tracket pakken med visumpapirene rett etter at forrige innlegg ble postet, på ups.com, og jaggu stod det ikke at pakken hadde ankommet. Den ble sendt til pappas butikk i Arendal, så da var det bare å hive seg i bilen, og kjøre til byen for å hente konvolutten. I morgen begynner utfylling av DS-160, og betaling av SEVIS. Jeg sjekket ambassadens hjemmesider, og det er visst bare 1 dags ventetid på å få booket et intervju, så mulig jeg kan få gjort det og neste uke. Sjansen dog for at jeg rekker det på noen av de to turene jeg skal ha til uken, er minimal, så jeg må nok belage meg på en tur til hovedstaden enten torsdag eller fredag. Noe sier meg at jeg kommer til å bli usannsynlig lei E-18 etterhvert, men det er en annen sak.

Nå skal jeg snart spise taco, og så bærer det avgårde til Ane på Tromøya sammen med Ingjerd for en avslappende, koselig kveld🙂

pe@ce

Posted on September 9, 2010, in blog. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

