My mind can’t decide

Jeg sliter med å finne et greit wallpaper til Macen min. Noen forslag? Oppløsningen er forresten 1280×800🙂

Gleder meg til å bli next-door neighbor til Lake Monroe i Florida, da.

Ikke mye nytt på Florida-fronten enda. Jeg skal motta I-20 papirene til visum om circa to uker, så da begynner jo visumstresset. Yay.

Ellers må jeg på en ny flymedisinsk undersøkelse, fordi jeg måtte visst til Flymedisinsk på Blindern for førstegangsutstedelse. Jaja, så da tar jeg turen dit den 13.september.

Det suger litt å være en av svææært få som er igjen i Arendal nå. Now it’s me and all the 92-ppl. Haha. Ane er hjemme da, og hun er 91er. Jeg skal på Zahid Ali til onsdag på UiA i Grimstad med Ane, så det blir jo artig.

Hejdåå

Posted on August 23, 2010, in blog and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

