Cecilie tar opp bloggingen – igjen

Ikke det at jeg har så mye nytt å komme med nå, men dette er da en start. Snart et år siden forrige innlegg, så da er det vel kanskje greit å gi bloggen noen nye ben å bevege seg med.

Eksamensperiode for tiden, så mellom slagene tror jeg det ikke blir tid til de store revolusjonene av innlegg her på bloggen.

Ser forøvrig frem til en spennende sommer. Det starter friskt med Unge Høyre Landsmøte i Trondheim 18.-20.juni, etterfulgt av TOEFL-test (Test of English as foreign language) i Drammen 26.juni. Deretter skal jeg jobbe som frivillig under Hovefestivalen, noe jeg virkelig ser frem til. I juli tar jeg turen til Berlin i Tyskland for å besøke en venninne der, og hun blir med meg til Norge etter endt opphold. Dernest blir det vel å stresse livshiten ut av meg for å få skaffet meg F-1 visum til USA, og gjøre ferdig forberedelsene til USA-studiene til høsten!


Russetiden er akkurat vel overstått. Her er et bilde fra årets russetog i Arendal.

I’ll catch you later!

Posted on May 25, 2010, in blog. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. cizZza dåe

    yo!! me like me like!! diggå bloggen

Leave a Reply

