Ny blogg, nye muligheter

Vi starter på nytt, etter en flott “jeg-er-utvekslings-student-i-USA”-blogg som du forøvrig kan finne her. Den vil ikke bli slettet, i allefall ikke så lenge jeg klarer å besøke siden uten å le meg ihjel av hvor barnslig jeg har skrevet til tider. Men nå har jeg begynt et nytt liv. I verdens beste land – Norge.

Denne bloggen har som formål å formidle min hverdag ut på verdensveven, og i tillegg til å rable i vei om alt fra hva jeg spiste til frokost og hvor teite lærere er,til hva jeg har på meg, og hva jeg synes om billige merkeklær, kommer jeg ganske så sikkert til å touche innom subjektet POLITIKK som fra spøk til revolver opptar ganske mye av tiden min. Dessuten er det jo valg i år også, så å spre litt snikreklame for moderpartiet Høyre titt og ofte, så vil jeg også belyse noen gråsoner innenfor politikken. Grenser for politikk er et hot topic for Unge Høyre, som jeg er et veldig stolt medlem av.

Men da sier vi det sånn. Denna bloggen kommer til å rocke. Jeg bare veit det.

Kopi av Senior Pictures 287

Posted on June 2, 2009, in blog. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

